0

Roll-upy niegdyś były dosyć nowatorską, niemal ekskluzywną formą reklamy. Dzisiaj natomiast stanową element obowiązkowy wyposażenia biura, holu i niezbędny gadżet prezentacji usług firmy, projektu, czy innego przedsięwzięcia. Roll upy reklamowe są proste w konstrukcji i niezwykle praktyczne.

Roll up – co to jest takiego?

Płótno (tudzież płótna w przypadku roll upu dwustronnego) rozciągnięte za pomocą drążka usytuowanego na stabilnym stojaku przedstawia dowolną grafikę. Zarówno jego składanie, jak i rozkładnie trwa kilka-kilkadziesiąt sekund, a dobrze zaprojektowany w nienachalny, aczkolwiek produktywny sposób przekazuje najistotniejsze informacje.

Doskonale prezentują się jako gadżet powitalny w kinie, swego rodzaju punkt informacyjny w urzędzie czy znak rozpoznawczy stoiska targowego. Można używać go także jako pomocnika podczas wykładów czy prezentacji podczas zebrania. Nie można pominąć go nigdzie, gdzie liczy się płynny przekaz, często bezsłowny.

Jak zaprojektować roll up?

Czym jednak jest ”dobrze zaprojektowany” roll-up? Jako baner reklamowy powinien zawierać logo firmy/symbol przedsięwzięcia, hasło reklamowe, informacje czego dotyczy i grafikę Te cechy dotyczą oczywiście ogólnie przyjętych standardów , jednak jego zawartość (design roll upa) uzależniona jest od fantazji i potrzeb osoby zlecającej. Ważne, by zawarte informacje były zoptymalizowane i czytelne dla odbiorcy.

Dostępne na rynku produkty to na ogół roll up 85×200 oraz roll up 100×200, które przy wkładzie wykwalifikowanego grafika, który powie jak przygotować grafikę na roll up, wypełnione są treścią niezbędną do przekazania. Rzecz jasna wymiary roll up, mogą mieć inną wartość, aczkolwiek realizacja takiego projektu zazwyczaj trwa nieco dłużej.

Ile kosztuje rollup?

W cenę rollupa wchodzi stojak, jak i koszt wydruku idealnie skomponowanej grafiki. Flagi reklamowe posiadają cennik dosyć indywidualny – zależny od polityki firmy oraz wykorzystywanych do wykonania rollupów surowców (grubość płótna oraz surowiec i średnica rurek stojaka). Warto jednak wiedzieć, że cena roll-upa nie gra roli, jeżeli firmie zależy na wysokiej jakości usłudze.

Trzeba zrozumieć, iż rolap reklamowy ma służyć rozpowszechnieniu informacji, które zaś przyczyniają się do zainteresowania firmą i zwiększenia dochodów przedsiębiorstwa. W związku z tym raczej nie istnieje kwota zbyt niska lub zbyt wysoka za tego typu usługę. Poza tym istotną rolę odgrywa nie tylko przekazanie informacji, ale także sama obecność artykułów, które przykuwają wzrok potencjalnych klientów.

Jak rozłożyć i złożyć roll up?

Stelaż reklamowy ma być lekki, poręczny, prosty w rozkładaniu i łatwy w przechowywaniu. Producent roll upów dba o każdy z tych elementów i zazwyczaj umieszcza instrukcję użytkowania i przechowywani. Jednak prawdą jest, że intuicyjna obsługa oraz uniwersalny mechanizm sprawiają, że absolutnie każdy wie jak należy obsługiwać rollup.

Do przechowywania, gdy nie jest już potrzebny, służy poręczna kaseta rollup. Przy kolejnym użyciu wystarczy wyjąć baner roll up z opakowania, rozsunąć i połączyć drążki i analogicznie (jednak w odwrotnej kolejności) należy postąpić po użyciu. Wiele osób dostrzega potencjał roll-upów w tworzeniu przestrzeni reklamowej podczas targów przedsiębiorców. Służą jako swego rodzaju ściany, tworzące zacisze biurowe, w którym zasięgnąć można porad czy szczegółowych informacji dotyczących usług.

Źródło: Shark Design Drukarnia Warszawa

You may also like

Comments

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *